Amikor leadsz egy rendelést akkor hasznos lenne ha a megerősíti e-mailben a termékek képei is látszódnának. Sok termék esetén, főleg ha hosszúak a terméknevek, hasznos lehet ez a módosítás. Az alábbi kódrészlettel jeleníthetitek meg a képeket:
Amikor leadsz egy rendelést akkor hasznos lenne ha a megerősíti e-mailben a termékek képei is látszódnának. Sok termék esetén, főleg ha hosszúak a terméknevek, hasznos lehet ez a módosítás. Az alábbi kódrészlettel jeleníthetitek meg a képeket:
Nemrég futottunk bele egy ügyféllel abba a problémába, hogy a WooCommerce a visszatérítéses termékeket nem rakja vissza a készletre. Ennek most egy nagyon egyszerű módját mutatom meg. Ez a megoldás az összes visszatérítés esetén visszarakja készletre a termékeket. Ha nem minden esetben szeretnéd ezt, akkor a megoldás finomhangolást igényel.
Ha láttatok már WooCommerce által kiküldött megrendeléssel kapcsolatos emailt, akkor láthattátok, hogy a termékek valamilyen oknál fogva nincsenek linkelve. Ez főleg mobilon tud zavaró lenni. Ki akar újra rákeresni a terméknévre egy webshopban és újra megnézni az adatlapját? Erre a problémára nyújt megoldást az alábbi kódrészlet.
Egyre több embert vonz a gondolat, hogy saját webshoppal keressen pénzt. Ugyanakkor a tapasztalatlanok sok olyan dologra nem gondolnak, amelyek nélkül nem lehet, vagy nem érdemes elindítani egy webshopot. Ebben próbálok meg segíteni, és a végére remélem pár olyan tippet és megosztok, amit már meglévő webshop tulajdonosok is hasznosnak találnak. Legeslegelső dolog amibe belefutsz, amikor […]
Vannak olyan jeles napok, amelyeken a webshopok különböző akciókat szoktak csinálni. Az alábbiakban egy olyan kódrészletet fogok mutatni, amellyel egy adott napra minden termékre egységesen ugyanannyi kedvezményt tudsz adni a WooCommerce webáruházadban. A példánkban 10% kedvezményt adok (azért kell 0.9-el szorozni) valentin napon. Az elején még az időzónát is beállítom, mert bizonyos szervereken el van […]
Gyakran készítek olyan funkcionalitást ahol a bejelentkezett felhasználókat nem szeretnénk semmilyen módon a WordPress admin felületére navigálni. Nem azért mert ott olyan sok mindent láthatna, hanem pont azért, hogy azt a keveset se 🙂 Az alábbi kódrészlet segítségével minden újonnan regisztráló, vagy újonnan létrehozott felhasználónál alapértelmezetten kikapcsolja: Ezt elég csak a frontend oldalon futtatnod.
A WooCommerce korábbi verzióiban a megrendelés listában ott volt az email cím is. A legfrissebb verziókban viszont már csak egy kattintás után érhető el ez az információ. Ahhoz hogy újra megjelenítsd ezt az információt használd ezt a kódrészletet: Ezt elég csak a frontend oldalon futtatnod.
Ha szeretnéd elkerülni, hogy az áraid több sorba kerüljenek, akkor egy úgynevezett non-breaking-space karakterre kell cserélned az ezres elválasztót. A woocommerce admin felületén be tudod írni de a következő beállításokor már csak egy szóközt látsz belőle és más adatok módosításokor felülíródhat és ismét szóközt fog használni a WooCommerce. Ezt elkerülheted ha az alábbi kódrészletet használod: […]
Írtál már olyan szöveget amiben szerepelt, hogy már X éve ….? Miután elkészült az oldal utána évekkel később jutott eszedbe, hogy frissíteni kellene a szöveget? Akkor ezt a kódrészletet neked találtam ki. A tartalomba az év helyére csak szúrd be a következő szöveget: ==EVE== A többit pedig elintézi neked az alábbi kódrészlet: A kódban szereplő […]
Szeretnéd ha a WooCommerce nem csak az eredeti és az akciós árat mutassa meg, hanem írja ki a kedvezmény százalékos mértékét is? Ez a kódrészlet ebben segít. A végeredmény sablontól függően valahogy így fog kinézni.